Przejdź do treści
Strona główna » Blog » Ania Beata i Dorota – 3 różne potrzeby i moja odpowiedź

Ania Beata i Dorota – 3 różne potrzeby i moja odpowiedź

Coraz więcej osób wie o wspaniałych właściwościach przetworów z aloesu, cytrusów, czosnku itd. od Forever Living Products. Niektórzy mi do ucha wzdychają, a czemu takie drogie? Za chwilę sami sobie odpowiadają.. bo skuteczne, jakościowe.  Home Manager radzi:  warto korzystać ze zniżek, rabatów i promocji.

Wszystko zaczyna się od Rejestracji.

Wiele rozmów za mną. Niektóre scenariusze się powtarzają. Dziewczyny o których piszę Rejestrację widzą głownie jako przystąpienie do programu dla Stałych Klientów. Mamy takie w sklepach, restauracjach, ma takie i Forever, producent przetworów naturalnych.  Dziś przypomina mi się rozmowa z Anią, Beatą i Dorotą:

  1. Beatka podobnie jak ja ma kilkoro dzieci. Co to znaczy?  Jest dobrze zorganizowana i dba o zdrowie rodziny. „chcę,  by produkty Forever gościły w mojej rodzinie dla zdrowia dzieci, wzmocnienia odporności, mojej urody i witalności Męża,  lubię też rabaty i produkty wysokiej Jakości”

Beacie zaproponowałam:   *  Zarejestruj się jako stały klient;  wypełnij formularz i za pomocą nadanego numeru Stałego Klienta złóż zamówienie telefonicznie/ mailowo/ przez swój profil Stałego Klienta), Po co?

  • Kupujesz od producenta najwyższej jakości produkty aloesowe i naturalne

 

  • <3 Dostajesz 35% rabatu od pierwszego zamówienia, nie wymaga to regularnych zamówień. ale pierwsze zamówienie powinno być o wartości 2 cc (każdy produkt ma swoją wartość punktową), możesz więc zacząć od zestawu ToF Start Your Journey w cenie 1500,- lub skomponować własny zestaw produktów dla całej rodziny, na zapas i na prezent. 🙂

 

  • Rabat (35%) jest Dziedziczny i może być większy, ale nie mniejszy. W tym Wariancie – masz dostęp do szkoleń i dodatkowego zarabiania (temat do rozwinięcia w naszej rozmowie potem, ze szczupłości miejsca, tu już nie będę)

 

  • Najwygodniej zamówić produkty z dostawą do domu – kurier doręczy Ci przesyłkę max w ciągu 3 dni roboczych. Przy zamówieniu telefonicznym do g.13 – masz ją już na 2 dzień. Płacisz gotówką.

 

  • Masz gwarancję jakości, jeśli jakiś produkt Ci nie odpowiada, odsyłasz go (może być częściowo zużyty!) i odzyskujesz pieniądze.

 

  1. Dorota, młoda mama, widziała u mnie w domu Forever w akcji, mydło w łazience, emulsję nawilżającą używała do rąk, widziała moje dzieci przybiegające po Kidsy.  „Podobają mi się Kasia te twoje Forevery, zamówisz mi parę rzeczy? Masz jakiś katalog?” Obejrzałyśmy razem katalog a Dorota była zdziwiona, że nie ma w nim cen! – „bo kochana Dorotko- odpowiedziałam- cena dla Ciebie nie będzie detaliczna, lecz ze zniżką 15%, dziwnie byłoby kilka cen drukować, prawda? Ale zobacz, tu jest cennik, w porządku teraz?” –„Eee, fajnie, ale to dużo pewnie muszę zamówić…, wiesz u mnie teraz komunie były, zbieramy na wakacje …, ja tak tylko ze 200,- myślałam na razie wydać na te dobroci..”  I wtedy wyjaśniłam jej tak: „ słuchaj, możesz zrobić w ten sposób:
  • Zarejestruj się (kliknij przycisk na moim FB, strona główna; wypełnij formularz i za pomocą nadanego numeru Stałego Klienta złóż zamówienie telefonicznie/ mailowo/ przez swój profil Stałego Klienta),

 

  • Kupujesz od producenta. <3
  • Dostajesz 15% rabatu od pierwszego zamówienia,

 

  • nie wymaga to regularnych zamówień. Minimalna kwota zamówienia 250,-

 

  • Rabat jest Dziedziczny i może być większy, ale nie mniejszy.!!

 

  • Najwygodniej zamówić produkty z dostawą do domu – kurier doręczy Ci przesyłkę max w ciągu 3 dni roboczych. Przy zamówieniu telefonicznym do g.13 – masz ją już na 2 dzień. Płacisz gotówką.

Czy to mieści się w Waszym rodzinnym budżecie?” – Oczywiście, super! To jest uczciwe, że mogę mieć zniżkę bez dużych jakichś „starterów”! To weź mi Kidsy, Mydło, Galaretkę i bukłaczek Aloe Berry, ok.? – Sama weź! Teraz kupujesz od producenta!

  1. Anna zadzwoniła do mnie- „Słuchaj potrzebuję tylko tej twojej galaretki, fajna jest , a teraz lecimy na wczasy, plaża leniuchowanie, rozumiesz? I jeśli przesadzę to ja nie dam rady bez niej, jedyna i rewelacyjna, spotkajmy się w mieście,  będziesz mieć na pojutrze?” Oczywiście podrzuciłam jej Galaretkę Aloe Vera Forever i wypiłyśmy pyszną kawę. Rozmawiałam z Anią kilka razy, od czasu do czasu kupuje u mnie pojedyńcze produkty Forever a to dezodorant dla nastolatki a to pasta bez fluoru, bo dentysta właśnie taką jej zalecił. Mój czas i zaangażowanie jest docenione, Ania nie chce się zarejestrować  i produkty kupuje w cenie detalicznej. Szanuję to i z przyjemnością spotykam się z nią.

Czy widzisz się w którymś ze scenariuszy? Tak? Nie? W następnym odcinku kolejne sytuacje, gdzie warto dołączyć do Forever, z Paplińską oczywiście. Zapraszam do kontaktu.

 

7 komentarzy do “Ania Beata i Dorota – 3 różne potrzeby i moja odpowiedź”

  1. Pingback: Skóra. Jej potrzeby i naturalne źródła z których ma czerpać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do newslettera

Zapisz się na Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, uzyskaj dostęp do darmowych dodatków i ekstra treści!